Friday, September 14, 2012

Zidane completed their life.

Salam,
Tanggal 13 Ogos 2012, 03.26pm , pasangan Kak Marina Abdul Rahman dan Hafiz Raduan telah dikurniakan cahaya mata yang pertama yang diberi nama Muslim Wajdi Zidane bin Mohd Norhafiz. Alhamdulillah, rasa amat syukur kerana Zidane selamat dilahirkan.

Muslim Wajdi Zidane bin Mohd Norhafiz


Kak Marina ni grad UIAM dalam bidang Perundangan Syariah. Mula-mula berkenalan kat Restoran Kenny Rogers Roaster dengan rakan roomateku Muhammad Hisyam bin Hayazi.  Agak sempoi pada mula, she's happy go lucky type of person. Sebagai kakak, banyak dah dia bagi nasihat. Memang tak sangka dapat berkenalan dengan seorang kakak yang amat hardworking, don't complain much about her life dan earn everything with herself. Jurusan Perundangan Syariah ni memang dia impikan dari sekolah menengah, dan hasil kerja keras di UIAM sempat di menghabiskan master dalam bidang tersebut. So senang cite, impiannya menjadi kenyataan. Amatlah jeles, dia sama je spesis macam abang aku Nazrul Aman Aliasaa. Apa yang diidamkan dapat juga akhirnya. Dan sekarang abang aku Nazrul Azam Aliasaa bakal mencapai impiannya di penghujung tahun ni. Alhamdulillah, sebagai adik, aku tumpang rasa gembira. I'll support you guys always!

With Kak Marian sebelum dia berkahwin

Kak Marina is great in her kind of way. Role model untuk aku meneruskan hidup. Segala pesanan beliau akan aku ingat dan tanamkan dalam diri. :)

No comments:

Post a Comment

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates