Friday, September 14, 2012

Truth Hurts

Malam semalam tengah aku semangat untuk ke training, terima whatsapp dari kawan baik. Menyatakan bagaimana perangai aku selama dia kenali aku. Aku tak minta diberi perhatian, sebab aku pun susah nak keep alert dan beri pehatian kepada sesiapa. Dari July 2012 aku menyibukkan diri untuk mempersiapkan gerak dan langkah untuk ke Kejohanan Peringkat Antarabangsa Piala Timbalan Perdana Menteri 2012 bertempat di UTHM Johor. Betul, aku dah banyak lost contact dengan kawan-kawan. Even bestfren aku nak fly ke United Kingdom next week aku tak dapat bersama hantar dia ke KLIA. Aku rapat dengan kawan-kawan training aku buat sementara. Aku terpaksa akur dengan tugas aku untuk membawa team silat meraih kejayaan. Tapi aku mengharapkan, supaya kita tak selalu berharap. Aku pernah mengalami perasaan berharap, tapi end up aku yang frust. Now, aku go with the flow. Segala perkenalan kita harap berkekalan walau dah lama tak bersua. Kalau dulu aku sentiasa ada untuk mendengar dan memberi, tapi sekarang masa aku sangatlah 'limit'. Roomate aku terasa dengan kehilanganku setiap malam untuk ke training, pasti sesiapa yang tinggal jauh dari UIA lagi terasa. Anyway, thanks for the penilaian. Aku hargai segala penilaian terhadap diriku, berharap agar dapat improve from time to time. Aku tersentap, tapi aku tau dat is me. Aku tak bley lari dari kenyataan kan? Sekarang sesiapa yang sudah kenal diri dan perangai serta sifatku, aku berharap korang terima tanpa berharap lebih. Bagi aku, penyertaanku dalam bidang sukan, bukan penghalang ukhuwwah antara kita. Pohon ampun dan maaf kalau aku ada terlukakan hati seseorang. Bukan niat di hati. Bila aku fokus kepada sesuatu, aku tak boleh nak fokus kepada dua benda serentak. Ukhuwwah fillah abdn abada. Salam.

No comments:

Post a Comment

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates