Monday, September 10, 2012

Semester baru , Azam baru.

Assalamualaikum,

Hari ni merupakan hari pembuka kepada semester baru. Macam biasa, bilangan kereta di sepanjang jalan utama UIAM amatlah banyak. Kelihatan pulak ramai students ke hulu hilir untuk men'settle'kan add and drop subjek masing-masing. Lecturer pulak tidak kelihatan di dalam kelas menandakan memang xde kelas untuk hari ini. Syukur subjekku sudah selesai di add\. Satu peraturan yang baru sahaja di'endorse' kepada semua mahasiswa engineering ialah "Compulsory attendance". Mungkin ini berita gembira bagi sesiapa sahaja yang tidak pernah ponteng kelas. Tapi bagi aku yang on off datang kelas, problem skit ah.So, maknanya sesiapa yang selalu ponteng akan di"BAR" daripada amik exam. Aku pun pelik kenapa peraturan ni baru diwujudkan semula?

Yang aku dapat rasa satu kelainan untuk sem ni ialah tidak terikat dengan budak-budak batch aku. So, kebanykannya muka baru di dalam kelas. InsyaAllah, untuk empat bulan ni aku akan berkenalan dengan mereka. :)

Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates