Tuesday, March 5, 2013

Give the best.

Give the best.

For the first time, give the best shot.
Tak selalu pengalaman datang mengetuk pintu. Bila pintu sudah dibuka, grab that chances. Makna hidup itu luas, pengalaman itu sendiri sangat sedikit untuk menghuraikan betapa kehidupan itu sangat indah. Memahami sesuatu yang baru dapat meluaskan lagi pandangan kita terhadap kehidupan. Aku sangat 'appreciate' dengan pengalaman baru. Lagi-lagi bila pengalaman tu ialah pengalaman yang bole diguna pakai dewasa nanti.

"There is a lot of things that the world has to offer" - Me. haha.

Sempatkah aku berjumpa lagi dengan orang yang berkaitan, sempatkah aku merasa lagi keterujaan aku buat pertama kali, sempatkah aku untuk berkenalan dengan kenalan baru, Atas izinMu,

If it is your first experience, give the best shot. You can't expect same thing will happen again.

No comments:

Post a Comment

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates