Wednesday, July 21, 2010

Impian

Salam.

Post aku kali ini berkaitan dengan impian. Impian ni satu cita-cita. X kira lah cita-cita ibu bapa terhadap anaknya atau pun cita-cita anaknya sendiri. Aku tak setuju bahawa parent ni yang tentukan cita-cita anak2 nya. Mungkinkah sbb cita-cita tu x sempat dicapai oleh ibubapa ?? pada pendapat aku, anak2 ni patut berdikari, kalau asyik dgr ckp parent especially tentang cita-cita, so sampai ble kite x grow up. Bile da kahwin nanti , xkan nak dgr ckp parent gak?
Masing2 ada hala tuju dan impian. Yang penting adalah usaha untuk mencapai impian. Mcm parent2 lain gak kat dunia ni, parent aku inginkan aku ni dpt result yg terbaek dlm exam.(parent ape yg xnak kan? haha) Aku xley nak janji, tp aku akan wat yg terbaek for my parents. Usaha aku ni xlah gigih sgt. Walaupun hanya amik 3 subjek di sem terakhir ni, rasa malas menjadi-jadi. Katil memanggil2. So, aku rase mcm untuk dpt result yg cemerlang di mid-exam ni mmg 50% je. Tp kalau nak prepare mulai skrg untuk final exam ni, insyaAllah aku bley skor.

Kepada mak ayah, arif akan wat yg terbaek :) doakan anak mak ayah berjaya di dunia wa akhirat eh .. :) haha.

2 comments:

  1. all da best 2 my roomate... same2 la kte doakn yer...

    ReplyDelete
  2. bos ade blog?baru pasan..hehe time tgk nazrul azam nye td..hehe
    btw..gud luck :D

    ReplyDelete

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates