Sunday, January 24, 2010

Final Semester is around the corner....

final sem nak dekat..n program AGD smkin dekat.
sibuknye aku kebelakangan ni...
nak bahagi mase mmg fail!

english class smakin byk homeworknya..
math smakin pening..
fizik smakin laju diajar..
bagaimanakah pengakhirannye nanti??

kawan aku penah ckp sem ni die xblaja sgt, die xpikir aku camne??
almost every nite bz..xda dlm bilik.
sampai ade bro nak blanje aku mkn pun cari aku xda dlm bilik..
nak online kat uiam pun kene plan awal2..xnak ganggu hal lain..

jumaat ni plak akan diadakan AGD PSSGM UIA PJ..
arap2 segalanya berjalan dengan lancar..c'mon 1st year student,make it njoyable and intresting!!! :)

No comments:

Post a Comment

 

Bittersweet Life Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates